Då var det onsdag!!!

image3

Dagen började som vanlig med skola. Började 8.30 och fick reda på att jag inte kommer få ig i samhällskunskap som jag trodde först men får antingen G eller VG. Slutade 15.25. Drog hem för att arbeta klart med hotell arbete om Blekinge. Den är nästan klar. Åt mammas goda lasagne idag som hon gjort. Det finns nog inget godare lasagne än vad hon gör :)
Sedan drog jag till min tjej kompis som vanligt :P och ska sova över här idag.
Hon snackar som vanligt i telefon så
undra hur mga timmar det blir den här kvällen då :D men jag får tid här och skriva :)
Som sagt. Åkte igår till mitt ex som heter Niklas igår vid halv 1.
Han satt och spelade som vanligt WOW och han hade tydligen kommit långt på det.
Förstår endå inte vad som är så roligt med det spelet egentligen :P
Men men det är typiskt kill spel :D
Han spelade det till typ 1 sen kollade vi på en serie, kommer inte ihåg vad den heter men det var väl något bra.
Sen satte han på filmen vi skulle se.
Den handlade om en kvinna som kommer tillbaka till sin stad efter 25 år där hon blivit anklagad för att ha varit den som körde på en lite kille som dog. Hon tänker försöka få killarna erkänna att dom var med i bilen och att en av dom var den som tryckte på gaspedalen.
Kändes skumt i början att vara hos han men det försvann sen när vi skulle börja kolla filmen.
Då kändes som då när vi var tillsammans men endå inte.
Vi kollade på nästan hela filmen men vet inte hur filmen slutade för vi började mysa så jag får kolla hur den slutar sen när jag har laddat ner den :p
Men ett tag efter filmen slutade så släckte vi lampan och började sova vid 03.
Gick upp sedan vid 07.25 idag så det blev inte mycket sova den natten.
Iag mår jag iallafall bra förutom att jag har sån hackande värk i ena örat så tror jag fått öron inflammation :( men hoppas inte. Ska kolla om den är borta imorgon så då var det inte öron inflammation :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0