Sista dagen i skolan för den här veckan :)

image4
Valde den här bilden för att den var så söt och den var från en begravning av två tvillingtjejer.

Skolan började med lektion i marknadsföring och var lite seg idag så förstod bara hälften :P
Sen hade vi lunch och efter det hade vi hotell lektion och det lektionen var man lika seg med :P
Sen drog man hem och då ringde en läkare om provsvaren jag lämnade för 2 veckor sedan och det visade sig att jag har en infektion i kroppen :(
Mindre kul så man ska äta antibiotoka i 5 lr 8 dagar kommer inte ihåg vilket det var.
Ikväll ska jag över till min tjej kompis igen och ska även sova där också men spelar endå ingen roll för är ledig imorgon (tycker synd om dom som jobbar sent på en fredag)
Blir väl det gamla vanliga att min kompis sitter några timmar i telefonen igen och pratar, lika roligt varje gång för hon går fram och tillbaka med olika miner nästa varje gång :D
Vad man ska göra imorgon är en hel del men kvällen är inte helt planerad så man märker om man dricker som tänkt eller inte.
Kommer inte på ngt mer just nu att prata om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0