<3

Är tacksam bland annat för dom människorna som finns där för mig:

Mamma: kommer aldrig kunna förklara hur mkt du funnits och betyder för mig för det kommer jag aldrig kunna förklara, du är bland det bästa som finns, du är så beskyddande och stöttande och så underbart älskvärdaste som bara finns, finns så mkt mer att säga men glöm inte att du är den jag mest behöver :)

Älskling: du är den bästa älskvärdaste pojkvän som någonsin funnits, jag älskar dig mer än vad jag någonsin älskat ngn, du får mig må så bra och du får mig vara glad för den jag är och du får mig inte må dåligt på något sätt, du är den jag sökt och den jag behöver, nu och för alltid, vi är den varandra behöver och, kommer aldrig kunna säga hur mkt jag älskar dig och snart kommer jag bära våran underbara skapelse, baby larsson <3

Wictoria: Vi har inte känt varandra längre men dig kan man berätta mkt till och du kan ge en råd till det man kan behöva råd till och du är så mogen för din ålder och du har gjort rätt i det du gjort :) är så glad för det du gör och gjort :)

Joakim: Min kära stora lillebror, du är ca 22 cm längre än mig men vi ställer upp för varandra i alla stunder som behövs och är så glad för att du är just den du är och är både glad och stolt för den du är och lycka verkligen till i gymnasiet, du kommer lyckas verkligen bra för du valde verkligen rätt utbildning bla för det du just är intresserad för :)

Till resterande familj och släkt, är så glad för att ni finns för mig och att ni bland annat varit delaktiga för den jag är idag, stort tack till er..

Kommentarer
Postat av: Din mamma

Kära dottern min !!!



Tack så hemskt mycket av dom fina orden du har skrivit här.Du är den absolut finaste dottern man kan ha o är stolt att få vara din mamma nu o även i framtiden.

Är även jätte glad att du har hittat din älskade fästman.Han verkar va helt perfekt för dig.Om inte annat så visade han på sjukan hur mycket du betyder för han o hur mycket han älskar dig.



Älskar dig av hela mitt hjärta.

2009-08-21 @ 22:13:43
Postat av: Madeleine

tack för fina kommentaren :) jo han är den man sökt efter och är ens livs kärlek

2009-08-22 @ 11:24:12
URL: http://mady89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0