7 fantastiska månader med ringarna på varsin finger <3

Tiden går som sagt när man har roligt :P glömmer inte den dagen när babe stod på knä och friade på segelfartyget :)

Man börjar undra vad som händer med dagens samhälle i södertälje, nu har några eldat ner hovsjö skola så det är total nedbränd till grunden så vart ska alla skolbarn ta vägen nu bara för att några idiotiska människor bränt ner skolan :S
Dessutom brann hovsjö kyrka ner också som låg intill skolan så det är för otroligt många människor några få människor förstört för....

Och busschaufförerna verkar inte ha ögonen på rätt ställe när dom kör buss och har inte koll på vägen eller annat runt om när dom kör för igår blev min bror och hans polare påkörda av en buss som inte hade koll vart han körde så brorsans kompis hamnade i diket och brorsans moppe blev riktigt skadad så den är bara lämna in på verkstan för den går inte ens köra och det kommer bli dyrt för swebus betala skadorna och brorsan hade turen på sin sin sida och fick bara några skrapsår och brännmärke, det hade kunnat slutat illa om dom hade haft otur....

Idag vaknade man upp på förmiddagen efter en skön sovmorgon och utvilad kände man sig för en gångs skull och sen blev det frukost och kolla emailen och sånt innan man åkte in till handen med babe och åt lunch :) <3
Sen tog vi bussen och babe hoppade av innan station för han skulle till garaget och fixa lite med sin cross och jag fortsatte hem för och samla ihop grejer och så innan jag åkte på en jobb intervju och sen hem till södertälje för och träffa familjen och för att jag ska till adecco imorgon och sen äta lunch med mamma och tomas som hon är assistent till på brorsans jobb, sista två dagarna innan han börjar gymnasiet på måndag :)
Sen imorgon blir det bio med min käraste och sen ut och äta <3 <3

Helgen är bokad med, fredag ska man på en till jobbintervju och sen blir det åka till babes farbror och grilla med honom och babes underbara farmor och sen på lördag blir det in till södertälje och gratta min plast syster som blivit 22 i tisdags...
Söndag blir det bara ta det lugnt och umgås innan babe börjar jobba igen på måndag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0