Det är dags för fredagsmys <3

Idag vaknade man upp vid 06 som vanligt och morgonen började med underbar morgonmys, blev omhållen tills det var dags gå upp ur sängen och göra sig iordning för babe skulle till jobbet och jag in till södertälje för och umgås lite med mamma :)
Fick sms nyss att babe fått slutat och att det var bara halvdag idag så får se han snabbare idag och själv ska man börja röra sig om ett tag till bussen tillsammans med mamma som ska jobba uppe i haninge idag så får sällskap det mesta av biten :)
Vad som händer ikväll vet jag inte, fredagsmys förhoppningsvis...
Nä nu ska jag börja göra mig iordning så allt är klart tills man ska röra sig...
Uppdaterar kanske senare ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0