Inte länge kvar

Dagen började med möte på adecco kl 9 och prata lite hur det gått och så och sen blev man illa tvungen stanna kvar till 10 för då skulle cv seminariumet börjar som adecco kvinna ville att jag skulle gå på och det gjorde ingen nytta direkt heller för det var ju typ samma sak som jag fått information tidigare på :/
Sen gick man runt på stan lite och kollade och köpte 2 fina klädes plagg :) sen blev det bussen hemåt till mamma för och söka lite jobb och ta ett uppfriskande bad...
Snart ska mitt ex komma och köpa min moppe som inte fungerar så skönt bli av med den för den är något stort fel och det var ju mitt ex som köper den som körde sönder den så då kan han lika gärna köpa den och sen betala för reparationen och utrustningen för den...
Skulle haft tandläkare imorgon men ringde och avbokade den för kände att det inte behövdes
Sen blir det hemåt till tungelsta och fixa mat och umgås med käraste :)

Imorgon ska man in till södertälje för och kolla på ngn film på adecco som adecco kvinnan ville att jag skulle titta på för hon tyckte det var viktigt se den :/
Sen blir det hemåt och städa lite och sånt och börja kolla vad man ska ha med sig på fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0