Mitt allra största kärlek

Idag ringde alarmet vid 06 och både jag o babe var riktigt sega när vi vaknade fast det hindrade inte oss från morgonmys innan vi knatade uppåt bla för katten jamade som en tok...
Blev ta en skön varm dusch fast det kändes inget skönt gå ur duschen för babe hade öppnat balkongdörren så blev riktigt kyligt :/
Sen blev det frukost och sen blev man ensam hemma med katten för babe var tvungen gå till bussen för och jobba och jag började klä på mig för skulle provjobba idag på ciao ciao due uppe i stockholm och fick dessutom en skön promenad fram och tillbaka dit :)
Det gick riktigt bra där, riktigt fint är det där, det är en italiensk restaurang och maten såg riktigt god ut och man blev verkligen riktigt sugen på det :)
Sen åkte jag mot handen för och vänta tills bussen ut till dalarö gick för och vara med på babes jobb tills han slutade vilket otroligt nog blev 1½ tim tidigare än vad dom brukar sluta så blev bussen tillsammans in till handen igen och babe hoppade av i handen för och handla kattsand och mat och jag fortsatte till terminalen för och ta tågen hem till södertälje :)
Babe skulle sitta och prova nya spel han fått av en kompis på jobbet så passade på åka hem till södertälje och vara där så babe fick spela ifred hela kvällen :P
Ikväll blir det kolla sex and the city för har några avsnitt kvar och sen ska jag också ta ett varmt bad...

Imorgon blir det förbi adecco och sen försäkringskassan för och fixa lite papper och sen ska man förmodligen med jessica för hon ska handla skor och sen blir det hemåt till tungelsta eller med jessica hem en stund, märks imorgon som sagt...
Sen blir det laga god mat tills babe kommer hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0