Romantik

Satt i förmiddags och sökte lite jobb och nga tim senare så ringer en av dom och bokar in mig för intervju på måndag :D som serveringspersonal på en restaurang uppe i skärholmen :)
Så om det går bra och så på måndag så har man snart ett jobb :)

Idag låg jag och babe och sov lagom länge tillsammans och sen blev det upp och äta frukost och fixa iordning sig innan man skulle åka in till södertälje för och äta lunch tillsammans på lillebrors sommar jobb, och som vanligt så blev han riktigt glad när min käraste pojkvän är med och hälsar på :P
Babe är poppis hos min bror, vilket är bra det iallafall...
Sen blev det en tur förbi adecco och lämna av mitt cv och sen blev det till apoteket och köpa vitaminer som är både bra för kroppen och samtidigt bra för dom som planerar bli gravid :)
Sen blev det promenad ner till centralen för babe skulle hem för han är inte helt frisk än från sin ont i halsen och hosta men på bra bättringsväg :)
Så jag fick vänta en stund innan bussen kom och sen blev det hem och umgås lite med mamma och prata lite nytt som hänt och så...
Sen blir det grilla för det är strålande fint väder ute så till och med mamma är ute och solar :) Fast hon kommer få fin färg efter ha varit på cypern i en vecka, smått avis :P

Baby planerna går bra och både jag o min käraste hoppas vi får en liten mini larsson snart i magen så vi får en liten egen mysig familj med våran lilla kärleksskapelse som gör att våran gemensamma önskning gått i uppfyllelse :)
Vi båda är 100 % redo på alla sätt och ser verkligen framemot vad tiden ger :)


Babe med sin bror son :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du bra utbildning?

2009-08-07 @ 20:01:01
Postat av: Madeleine

har 3 årig hotell-restaurang utbildning

2009-08-08 @ 11:19:14
URL: http://mady89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0