Sweet dreams

Idag blev det sovmorgon för min del och det kändes skönt få sova ut någon dag och idag har jag inte planerat något speciellt, blir vara hemma i södertälje och äta med familjen och sen kanske man åker hem till tungelsta ikväll fast är inte helt 100 än...

Igår var man och gratta sin plastsyster carro som blivit 22 år, det bjöds på smörgåstårta och kladdkaka och så fast det blev ingen smörgåstårta för min del för kände mig inte sugen på det så tog en macka istället...
Det bjöds på vin till maten och sen framåt kvällen så tog pappa fram koskenkorva så det blev typ 4 små groggar för min del och sen vid halv 10 så kom bror min och hämtade en, riktigt snällt av han så slapp man ta bussen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0