1 dag kvar =)

Jisses vad mycket folk det var på best seller igår, runt 2500 personer på ca 140 bord, det var bara ut och in hela tiden, ingen vila direkt för vi låg efter på 15 minuter av ngn anledning, och mkt dricka har jag aldrig sett folk dricka på länge allstå, vissa bord hade förbeställt mga flaskor vin + massor av öl + drinkar och mm och ett bord hade runt 15-20 pers :P
Jag var själv på 3 bord med 4 olika sällskap så sammanlagt 56 personer hade man medans andra delade på 3 bord...
Det var en 80-tals show och det var nga artister man kände igen och dom spelade väldigt bra låtar :)
Så man var lagom slut i armarna och benen efter jobbet men det var kul jobba på det..
Det är samma evenemang ikväll när jag ska jobba så det lär vara lika mkt folk då med :P

Idag gick man upp vid 8.30 för vill inte sova bort halva förmiddagen, lika kul vakna varje morgon, man har alltid ett gulligt god morgon sms av älskling =) fast vissa mornar vaknar jag upp brevid honom vilket är bättre, oavsett om han ska till jobbet eller inte.
Blir bara ta det lugnt innan jag ska klippa mig vid 13.30 för imorgon gäller det =)
Fast vet dock inte hur jag ska klippa mig :/
Måste packa med mig lite grejer inför morgondagen också så man inte glömmer det...
Längtar så tills imorgon men vet att dagen kommer gå så bra och bli så lyckad och romantisk =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0