2 dagar kvar

Idag gick man upp 6, myste lite med babe innan vi båda gick upp och gjorde oss iordning, vi mötte upp Coffe på tåget och sedan hoppade babe och Coffe av i handen medans jag fortsatte med tåget till älvsjö för och åka hemåt till södertälje för ska jobba på Globen ikväll så behövde ha mina serveringsbyxor som låg här hemma...
Äntligen har man också fått hem sin almancka man beställde för typ 1 månad sen och resultatet var bra :)
Så fint med alla bilderna och så kan man äntligen skriva i nästa års grejer :)
Just nu tar jag det lugnt tills jag ska åka om ca 2½ tim till Globen, jobbar mellan 16-22 och det ska bli kul se hur Globen ser ut från insidan, har bara varit där en gång som liten, var där med pappa och kollade Disney on Ice =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0