3 dagar kvar <3

Vaknade först vid 6 och myste lite med älsklingen innan han var tvungen göra sig iordning och åka till jobbet, somnade om och skulle ha gått upp vid 8 imorse men vaknade vid 9.40 så måste ha stängt av alarmet i sömnen eller något för vaknade inte av den :P
Idag ska man julpynta lite mer för har lånat lite julgrejer från min älskade mamma som var gullig låna ut lite :) Tack mamma :)
Blir plocka bort lite vardagliga ljus hållare och sånt för blir för mkt annars med alla jul ljusstackar, Blir åka in sen till västerhaninge och handla lite mat och sådant man behöver, måste fylla på frukt korgen med mandariner som är så gudomligt gott :)
Ska även tjuvstarta julen med att köpa julskinka och tillaga den, så dagens middag kommer bestå av julskinka :D
Ska även försöka få in alla babes viktiga papper och sånt i pärmarna så han får allt på samma ställe än runt om i lägenheten :P
Blir även fixa och slå in några julklappar som vi har hemma och någon dag måste jag åka och handla klart resten av julklapparna och innan lördag måste jag klippa mig och handla present :)

Det fina dom gjort på gården nu när det är jul tider är att dom satt upp en stor julgran som lyser upp så fint på kvällarna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0