4 dagar kvar <3

Just nu i denna skrivande stund sitter jag vid datorn hemma hos pappa =)
Dock är pappsen och jobbar ett tag tills han och hans familj åker till london ikväll tills torsdag kväll så medans dom är där kommer pappas tjejs far fortsätta byggandet av köket som hittills har fått riktigt bra form :)
Om en stund ska man åka till mamma och umgås lite med henne innan resan hem till Tungelsta ska börjas :P
Sen blir det umgås med min efterlängtade älskling och han ska få hjälpa mig med hans farmor julklappar så dom blir klara...
Någon middag ska babe får hjälpa till med för hans brukar inte laga mat och roligare om man får sällskap =)
Ikväll blir det sen kolla Desperate housewifes...

Igår åkte man in till stan med mamma och lämnade Shakira till Elin, när vi stod utanför T-centralen så bärjade det brinna vid ljusslingan dom satt upp och skit vad sega brandkåren var, dom som jobbade i samma höjd som ljusslingan såg det och släckte den och då när den var släckt så kom brandkåren...
Sen åkte vi in till zinkensdamm och gick till en affär som jag tipsade mamma att hon borde gå och köpa julklappar på och hon hittade rejält mycket julklappar...
Efter att vi varit där ett tag så åkte vi hemåt mot södertälje och hämtade ut ett paket från affären som mamma beställt...
Sen blev det hemåt en stund innan man följde med brorsan ner till stan så han fick visa sin julklapp han önskade som var en speciellt innebandy klubba han önskade så blev köpa den till honom, den var inte direkt billig, gick på 1200 kr men det var han värd få..
Sen handlade vi lite annat och åkte hem och åt korvstroganoff...
Lite senare åkte jag till pappa och hälsa på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0