9 dagar kvar till julafton

Idag tog man sig en liten sovmorgon och det kändes skönt sova ut lite och dagen kunde inte börja bättre än att det snöar ute i massor nu :D så hoppas det håller sig tills efter nyår och ännu längre än det..
Idag kommer man inte göra så mycket, julstäda lite i rummet kan man göra
Sen senare idag så ska man på jobbinervju på Teleperformance så förhoppningsvis får man det så man kan tjäna lite extra pengar utöver mitt jobb på Kista mässan som jag dessutom skrev kontrakt hos dom igår =)
Sen blir det hemåt till Tungelsta och umgås med min käraste =)

Igår var jag och jobbade på Kista mässan på doms julbord, det var runt 800 pers som åt och skit vad mkt mat det var, man blev lagom illamående av all mat som fanns, speciellt när man skulle rensa bort dom så kände man sig mindre sugen...
Tur att man äter finsk jul mat på julafton med bla hemmagjorda köttbullar :D
Jobbade mellan 16-22 och det var kul men stressigt mot slutet för alla var trötta och allt skulle rensas bort...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0