11 days left

Vart seg på blogga för varit ute i det finna vädret och inte haft tid blogga :)

I måndags var man som sagt med mormor och morfar på stan och fick ur fin 20 års present av dom som jag fick välja ut :) Tack så oerhört mkt mormor och morfar
Sen åkte jag med dom till coop och handla lite och sen åkte jag med dom hem en stund och sen skjutsade morfar mig hem för skulle packa ihop grejer och sånt...
Sen bar det av till handen för lite fika med mamma och helena (personen hon är personlig assistent till) och sen kollade vi runt lite i affärer och sånt så det blev lite nya och fina kläder till sommaren :)
Sen handlade jag till middagen och mamma på subway och sen sa vi hej då för jag skulle hemåt till tungelsta och då blev det börja laga middagen :)
Sen kom min efterlängatade käraste hem så vi åt och sen la vi oss och myste och kollade film tills vi somnade i jätte värmen

I tisdags blev det städa hemma och det tar sin tid pga allt katthår som fastnat i mattorna av samboka och sen bar det av till rudan och sola med jessica, vi var där i typ 2½ tim tills jessica skulle hemåt och jag skulle möta upp babe i handen...
Vi köpte en fläkt till sovrummet för det är varmt där och sen köpte jag mig en subway macka och babe åt på mc donalds med coffe och sen åkte vi hemåt för och sätta ihop fläkten...
Den fungerade i ca 20 min tills den la av och inte ville fungera mer så blev en varm natt till hemma :/

Igår var jag på grönan med bror min och mamma :)
Jag och brorsan var där till 13.30 och då blev det förstås prova på insane och den var kul och fart i och sen blev det åka lite annat tills mamma slutade jobbet och kom dit så då åt vi från nachos stället, blev kyckling burrito för mig för den är ju så god :)
Sen gick vi runt och åkte lite till och sen övertalade jag och brorsan mamma åka insane och hon trodde inte hon skulle överleva den men hon tyckte den var upplevelserik :)
Sen gick vi och kollade en stund på lars kristerz som spelade och sen vid 23 tog vi färjan till slussen och blev hämtade av affe :)

Idag blev det gå upp vid 09 och äta frukost och nu sitter man här...
Idag blir det sola lite till och sen ska man hitta på ngt med syster för vi ses inte så ofta, vad vi ska göra märks det vad min syster känner fört :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0