½ års förlovningsdag med babe <3

Igår blev det upp vid 7.30 och börja fixa tårtan vilket jag blev riktigt stolt över, den blev riktigt fin och riktigt god med för babe åt en rejäl bit :D
Sen blev det städa lite snabbt och så och sen bar det av till länna och kolla på tv på elgiganten och det slutade med en samsung 40 tums full hd lcd tv :)
Sen åkte vi hem igen och hade min 20 års fika och både tårtan och muffinsarna blev riktigt uppskattade av babe, hans farmor och farbror :)
Fick ett jätte fint linne och en mini kofta av dom, tack så hemskt mkt :)
Sen när dom åkt så satte vi oss och kolla lite på tv och sen på kvällen vid 18 bar det av till 26 års fest som våran kompis mange hade och det var riktigt kul med trevligt folk och hemgång vid 00.30 blev det :)

Idag vaknade man vid 10.30 och det kändes skönt sovit så länge men var endå seg efter igår, fast bakis var man inte för så mkt drack man inte...
Dessutom så är det min och min käraste ½ års förlovningsdag idag så den firades med pizza och mysa framför en hyrd film som blev patrick 1.5 och sen blev det ghost rider och sen bar det hemåt till södertälje för och fixa lite inför morgondagen, städa och sånt för imorgon blir man 20 :D

Fast ska på möte på adecco vid 13 och sen någon gång på förmiddagen kommer min käraste också för och gratta mig och telefonen kommer gå varm imorgon med :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0