3 dagar kvar :D

Det är redan den 10:e juli så inte många dagar kvar :D

Igår blev det tvätta för det behövdes och sen åkte jag hem till vicky och hälsade på henne och hennes söta barn kevin :)
Riktigt söt lång baby :D
Satt och lekte lite med honom och han smilade och skrattade och man blir så glad själv när man ser honom le och skratta :)
Vi drack latte och pratade lite och sen kom tony hem och ett tag efter det så skulle dom på möte så väntade på dom och sen tog jag och vicky en promenad till handen centrum och handlade på sabis och sen vart hon hungrig så blev en tur till mc donalds och sen fick man ett sms att babe slutat tidigt så blev möta han på tåget och sen blev det hem och äta och kolla film/tv...

Idag blev det upp vid 06 som vanligt, vaknade och kände mig helt slut i kroppen :/
Vad man ska hitta på idag på dagen vet jag inte men sen när babe slutat så blir det åka till södertälje idag och imorgon blir det tillbaka till tungelsta för vi ska köpa 40 tums tv för liten del av pengarna babe får för huset dom har uppe i dalsland vilket dom ska sälja...
Sen blir det 20 års fika med babe, babes farmor och farbror och coffe för babes farmor är gammal och orkar inte åka så långt så därför blir det 20 års fika med dom i helgen och nästa helg blir det 20 års middag men min käraste familj och släkt hemma i södertälje :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0