Babe <3

Idag bär det av till södertälje med älskling för en gångs skull :D
Han gillar verklgen inte åka tåg långt och så, så man uppskattar att han vill och orkar åka med till södertälje 1 tim och 15 mins restid dit :P
Fast innan man åker så måste vi förbi konsum och köpa katt mat till katten som äter MASSOR, riktigt matvrak alltså och riktig pip gris är han också, ständigt jamande på han ibland.
Vi ska gå runt lite på stan sen i södertälje om nu vädret håller sig uppe för här är det molnigt med vissa gråa moln så man får hoppas på bättre väder i södertälje :)
Sen ska min käraste älskling förhoppningsvis köpa presenten idag jag önskar mig av honom till födelsedags present :) <3
Bara 9 dagar kvar tills man är 20 år och kan gå själv till systembolaget utan att behöva be andra göra det och vänta på att dom kan mm.
Kanske blir ta en lunch på stan med om man kommer till södertälje vid lunch tiden och om man nu är hungrig nr man kommer dit...
Nu ska jag gå och göra mig klar och be älsklingen min öka takten lite så vi kommer någonstans :P


(Gammal bild på mig och käraste)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0