Betydelse full människa i mitt liv

Först och främst min älskade mamma Nita :)

Tack mamma för att du finns och för att du är den du är, skulle aldrig vilja byta bort dig...
Du finns där verkligen för en när man behöver dig, oavsett tidpunkt och dag, även om du jobbar eller sånt så finns du där och man kan alltid prata med dig om allt man behöver prata om...
Du har gett mig så bra och fantastiska vitsord genom livet och du har hjälpt mig med så mycket som jag är tacksam och glad över...
Är så glad att jag har dig och är oerhört tacksam för allt du sagt och gett mig genom tiderna och väldigt tacksam kommer jag alltid vara för att du fanns där för mig feb 2007 och framåt när jag var med om det värsta man kan vara med om och att du stöttade mig genom det och fick mig kämpa och inse att det ska inte kunna förstöra mig,
du gav mig mod och kraft igenom det vilket bla fick mig fortsätta studera och få så bra betyg som jag fick i slutändan, du fanns där för mig dag och natt och kommer aldrig kunna tacka dig tillräckligt för att du fanns där för mig då :)
Du är den underbaraste snällaste mamman som finns och du betyder allt för mig <3
Du är en beskyddande och fantastisk räddande ängel, älskar dig mamma.
Kramar i massor min älskade mamma


Kommentarer
Postat av: Din mamma

TACK MIN ÄLSKADE DOTTER FÖR DOM FINA ORDEN.BLLIR HELT TÅRÖGT.DU VET ATT JAG STÄLLER UPP FÖR DIG DÅ SOM NU O ALL FRAMTID.ÄLSKAR DIG MIN KÄRA DOTTER.DU ÄR DEN ABSOLUT FINASTE DOTTERN SOM FINNS.

2009-07-07 @ 21:34:12
Postat av: Madeleine

Varsågod min käraste mamma och finns där för dig med

2009-07-07 @ 21:49:26
URL: http://mady89.blogg.se/
Postat av: Din mamma

Tack kära dottern.Tur att du har hittat en så fin pojkvän/fästman som du har gjort.Vill bara ditt bästa.Kramar i mängd

2009-07-07 @ 21:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0