Då har man blivit sjuk :/

Idag är det min namnsdag och solig dag ute men jag är inne och är sjuk :/ har onnt i halsen, känns som om man har en klump halsen som gör att det gör ont ibland när man sväljer och det känns tungt i bröstet och snuvig är man :(
Hoppas man inte börjar få hosta eller influensan för vill inte ha det nu när det är sommar och babe har 3 veckor semester nästa vecka och då ska vi hitta på massa så kan inte bli sjuk :( :(
Vi ska eventuellt åka upp till gävle och vara där i ca en vecka för sist var vi där i bara en helg och det var för kort tid tyckte jag så vill åka upp igen och vara där längre och umgås med babes bror johnny, hans tjej nicole och babyn kian och shoppa lite ska man också göra för dom hade massa butiker :)
Sen ska vi ha familje middag med hemma hos mig och babe så hans familj och mina familjer får träffa varandra för förhållandet känns så otroligt bra och evighets troget så vi kände att det blir bra att våra familjer får träffa varandra :)
Sen ska vi umgås och vara med varandra så mycket som möjligt med varandra som vi inte hinner göra när käraste jobbar så mycket som han gör och jag som ska börja jobba snart...
Är så otroligt glad att vi fann varandra och att att allt går så otroligt bra och vi är så otroligt kära i varandra och vi båda har känt sen början att vi är dom rätta för varandra <3 <3

Idag sov man längre än tänkt för brukar gå upp vid 06 och umgås med käraste innan ha går till jobbet men när jag först vaknade vid 06 så kände jag mig helt slut så satte om alarmet 2½ tim framåt så jag kunde förhoppningsvis vakna mer piggare i kroppen men var inte ngt piggare i kroppen när jag vaknade senare så gick upp endå och åt frukost och kokade te i massor som jag forfarande dricker så man förhoppningsvis blir friskare än sjukare...
Har städat också för det var så fullt med katthår i lägenheten och kattsand som otroligt nog hamnar runt om i lägenheten men har man katt så har man det :P
Ska nog lägga mig i sängen och kolla tv/film för är total död i kroppen...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0