Dyster grå tisdag

Då är det bara 6 dagar kvar tills man är 20 :) längtar otroligt...

Igår var man på stan med mamma och bror och fikade lite på tidermans och det var trevligt och kul :)
Uppskattade också att bror min var med för det är sällan han gör det så lika uppskattande varje gång :)
Sen tog vi promenad till station och jag och mamma tog tåget mot jobb/hem till tungelsta
Jag tog en tur ut till dalarö för babe blev tvungen jobba 1 tim extra igår men det gjorde inget för fick träffa babe snabbare :)
Sen hoppade vi av och handlade på sabis till middagen och sen åkte vi hem och gjorde lasagne och babe var så glad och tyckte den blev så god så nu är min lasagne en av hans favorit mat rätter :)
Sen hade tiden gått så vi la oss och kollade på tv och sen en stund på beck innan vi blev trötta och släckte för natten...

Idag vaknade man upp brevid min älskade fästman vid 7 och man vaknade upp med ett leende och sen blev det äta frukost och sen röra sig till bussen med käraste för han skulle till jobbet så passade på ta samma tåg som han för skulle in till södertälje idag och hinna bla träffa mamma innan hon åker till jobbet och så och ikväll blir det basta igen fast då blir det basta ensam för babe jobbar...
Sen blir väl ikväll att bara ta det lugnt...

Jisses vad baby suget har börjat växa igen och vill verkligen skaffa en liten baby med min käraste och både han och jag är redo och vill ha ett kärleksbarn tillsammans men man måste ha stabil och bra ekonomi och man undrar ju om pengarna kommer räcka, vi har ju älsklingens lön och man får ju föräldrarpenning och barnbidrag också så det borde ju fungera skaffa babyn nu och så men det borde det göra så enda man ska väl göra är övertala babe att vi ska skaffa vårat planerade baby nu och inte om några månader :P
Fast det kanske är tidigt skaffa barn efter 7 månader tillsammans, hm hm


Vad tycker ni som läser? ska man vänta eller ska man skaffa en baby nu?


Kommentarer
Postat av: sarah

Jag har oxå världens babysug... jag har haft det väldigt länge och tyvärr så var jag ju gravid för ett år sen men jag tog de värsta beslutet någonsin, att göra abort, det klart jag ångrar det fortfarande, men de va de som var bäst för mig. Jag tror att man verkligen VET när det är dags att skaffa sig en liten knodd.. jag har alltid sagt att man borde ha en bra ekonomi för bebisar kostar.. man vill ju ha de nyaste till bebis.. lr hur? MEN... är man i den situationen att man inte har ekonomin, så börjar man leva efter de lilla man har och man klarar det alltid, en mamma gör allt för sitt barn, du kan vara utan mat i en vecka bara du vet att din bebis är mätt! förstår du? Så allt är ju upp till dig.. är du verkligen redo för en liten bebis? som kommer växa upp till en trottsig tonårng?;) haha:D Jag säger bara lycka till och du vet själv om det är dags eller inte, kanske nästa år, eller om 3 år... när du själv väljer att NU är det dags... då har du garanterat valt rätt.. för hela din värld kommer förändras och alla som är mammor/pappor är världens bästa mammor/pappor! =)

2009-07-08 @ 22:18:12
URL: http://sde.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0