Love <3

Igår hade man en helt underbar 20 års dag och tack min käraste familj och pojkvän för att ni gjorde min dag så lyckas och bra :)

Åkte och mötte upp min kära pojkvän vid tåget och sen gick vi förbi mc donalds för babe var lite hungrig och sen blev det en promenad till addeco för skulle på möte där vid 13 och när man väl kom dit så frågade jag hur länge det skulle hålla på och då sa han 2-3 timmar och vid rasten vi fick efter första genomgången så pratade jag med tjejen som hade hand om det och sa att jag fyller år idag och släkt och familj ska komma vid 14.30 så fick gå tidigare vilket var skönt...
Jag och babe gick förbi systemet och köpte några cider och så och gick och satte oss på maren bryggan och pratade lite och umgicks med varandra :)
Solen sken bra och det var riktigt mysigt sitta där :)
Sen vid 16 så gick vi till affärn och handlade flintastek för ville grilla det och lite grönsaker så åkte hemåt till mig och gjorde iordning grillen och maten och lagom när det var klart så kom mamma och styvpappa hem så blev det äta gott ute på baksidan och prata och skämta :D
Sen tog vi det lugnt innan vi tog fram tårta och sånt och fick familjen sjunga, haha men det var sista gången dom behövde det för är stor nu :D
Sen när vi fikat klart och så gick jag och babe ner till mitt rum och kollade på beck som kom på tv och rejält trött var man när filmen slutade så blev sova då :)

Idag ringde alarmet vid 08 som vanligt och jisses vad seg man var när man vaknade, man önskade att man kunde fått sovit längre men men hade inviduell möte på adecco vid 9.15 så var bara gå upp ur sängen och äta en liten macka till frukost innan det blev dags åka till mötet och babe åkte tyvärr hem pga katten käkar upp all mat snabbt och fyller kattlådan rejält på ett dygn så den behöver mat varje dag, spelar ingen roll om man fyller på massa så äter han upp allt direkt, riktigt matvrak som gör att han till och med spyr av allt han äter på en gång :/
Efter mötet så åkte jag hem till mormor och morfar som kommit hem från finland och dom hade köpt en rejält fin t-shirt som tack för att jag tog hand om katterna under tiden dom var i finland :)
Sen fick man det gamla vanliga godiset, en stor vit toblerone, samma sak varje gång :P hihi.
Sen blev det fika lite och morbror kom över med min kusin och min gud dotter och jisses vad stor hon blivit, var typ 4 månader sen jag sist såg henne och då kunde hon inte gå vilket hon kan nu :)
Satt och lekte lite med kusin och sen blev det dags åka till affärn för och handla till middagen så min kusin ville hänga med så morfar skjutsade oss dit först så vi fick handla och mamma köpte 3 bilar till min kusin och en mjuk docka till min gud dotter :)
Sen blev det ta en krov för kusinen var tvungen äta och då satt han och tjatade om att han ville med hem men hans far ville ha honom hem :P
Väl hemma så blev det bara ta det lugnt och passade på ta ett bad när mamma bara var hemma och sen vid 16 blev det kycklingwok med grönsaker och nudlar, riktigt nice :)
Nu sitter man här och väntar tills filmen på 3:an börjar...

Imorgon blir det förhoppningsvis sol så man kan åka ut till axviken med babe och hälsa på pappa och hans familj som är där ute i en vecka så blir bada och sola imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0