Sunny funny day

Tack mamma för dom fina orden, vet att du vill mitt bästa och det har du alltid velat, kul att du uppskattade min blogg inlägg om dig, ville bara lätta på hjärtat och skriva vad du betyder för mig och så :)

Idag är solen tillbaka, skönt :D
Idag gick man upp vid 07.30 för att hinna ringa ett samtal till babe innan han skulle börja jobba :)
Blev finsk gröt till frukost och nu sitter man med en kopp te och kollar nyheterna :)
Sen vad som händer idag blir städa lite innan man ska möta upp mamma vid tåget vid 15 för vi ska ta tåget tillsammans idag med, hon till jobbet och jag hem till tungelsta, fast det blir en tur förbi handen nog och kolla lite eftersom det är rea överallt + utförsäljning på gallerix så man kanske hittar något bra :)
Sen blir det handla till middagen och sen hem och laga den tills babe kommer hem från jobbet vid typ 18.15 så blir det äta middag och sen mysa och prata :)

Imorgon blir det förhoppningsvis träffa vicky och lilla kevin och umgås lite för det var ett tag sedan :)
Kevin är redan ½ år gammal, han var typ 2-3 månader när jag såg han första gången och han var så söt då men ännu sötare och charmigare nu :)
Han har tur ha vicky som sin mamma för hon är en riktigt trevlig och snäll ung mamma som är riktigt kul umgås med och hon ger verkligen all sin tid till kevin för att han ska ha det bra och så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0