Kärleken är det bästa man kan ha men den gör ondast att förlora

Idag ringde klockan 6 fast älskling ställde ny alarm till 6.20 så blev ligga och vakna till :)
Sen blev det musli med vanilj yoghurt och jordgubbsbitar till frukost och massa kramande hit och dit innan babe skulle till bussen <3 <3...
Jag bäddade ner mig i soffan och kollade på sex and the city och sen blev det nga one tree hill avsnitt efter det...
Sen blev det lunch dags som blev hemmagjord potatis mos från igår med spenat, kokta grönsaker och en kokt korv och lagom efter det blev det börja städa vilket behövdes och lagom när det var klart så skulle samboka springa runt och tappa päls tussar på det ny moppade golvet vilket inte var så roligt och varför han tappar sånt vet jag inte riktigt :/ tappat mkt sånt nu på sista tiden....

Om ett tag blir det åka in till handen för och möta min käraste och sen handla till middagen, är sugen på tacos eller spaghetti och köttfärs sås så förhoppningsvis blir det ngt av det fast det märks ju vad älsklingen är sugen på :)
Sen hem och laga middag och sen kolla film med babe :)

Om 2 dagar går min lillebror ut grundskolan så i höst blir det gymnasiet för han :)
Hoppas han kommer in på sitt första handsval som jag tror var fordonstekniska :) så om 3 år blir det jag som står med student skylten :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0