M <3 R

Svar till kommentaren från förra inlägget:

Nä hon är ju inte det, hon har något allvarligt fel, slutar inte höra av sig och inbillar sig ännu mer saker så man blir så irriterad...
Hon har ju varit tillsammans med så många killar så hon borde veta hur det är när det tar slut, fast samma sak varje gång när det tar slut: att det finns grejer hos honom som är hennes, han har grejer hos henne och att hon är gravid och han måste prata med henne och lösa det, skumt bara att hon säger att hon är gravid fast hon äter p-piller och inte brukar glömma dom :s
Jo vi vet var vi har varandra som tur är och vi älskar varandra :)

Brorsan gör sig väl förtjänt av julklapparna iallafall och massa fint och bra grejer kommer han få :)

Idag var man vaken ett tag vid 06 innan babe skulle till jobbet och efter det så gick man upp vid 10 och åt frukost och diskade lite..
Sen blev det tåget till södertälje för och lämna mina grejer och sedan för och kunna ta på mig mina svarta serveringsbyxor och svarta skor för ska som sagt jobba ikväll på Kista mässan mellan 16.30-21, vet inte riktigt vad det är för evenemang/middag men det ska bli kul se :) speciellt hur mycket folk det kommer vara och ska bli roligt se om det är ngn bra underhållning ikväll med något bra band :)
Sist jag jobbade var det Tele2 som hade firma fest och det var rejält mycket folk, runt 1300 st och vi var 45 st som jobbade och serverade, vi var 2 personer på 3 bord och det var riktigt kul jobba och det var bra underhållning dom hade, Rednex spelade då :D

I helgen har jag och babe planerat göra en hel del :)

Vi har vi tänkt gå runt i handen och handla lite, bland annat för babes present kort som han fick på kappahl av pappa med familj och på stadium av min lille bror som överraskande hade handlat födelsedags present också :)
Sen ska vi handla fotoalbum och ramar till blandannat Babes farmor Monicas julklappar =)
Vi ska äta tacos som var länge sedan och kolla filmer jag har skaffat och vi ska rensa byrån och bära ner den till källaren och på söndag ska vi ha advents mys med att julpynta och dricka glögg och äta lusse bullar och pepparkakor =)

Men men nu blir det dags byta om och göra sig iordning för och strax börja röra sig mot Kista mässan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0