Långfredag :P

Idag låg man och drog sig en stund till man klev upp runt 8 tiden och gjorde iordning frukost medans älskling stod i duschen, satt och läste vecko revyn till frukosten och sedan packade jag ihop mina grejer och påskäggen jag gjort till familjen och rörde mig till bussen, kom på att det var röd dag pga att det är långfredag idag så fick vänta runt 20 min på bussen men det var lagom varmt och skönt ute så det gjorde inget :)
Sen blev det buss, tåg och sen tåg tills man nådde södertälje så gick jag runt där och handlade lite mer till mammas påskägg och även tavel ord: love som jag ska hänga ovanför sängen hemma hos mig och älskling =) kommer passa riktigt fint =)
Sen blev det hemåt till mamma och sätta present plast runt hennes enorma påskägg så det skulle se fint ut och sen blev det mackor till lunch och efter det så blev det ett skönt bad med hänt extra o handen :D och efter badet blev jag sugen på fruktsallad så ställde mig och gjorde det och nu sitter man här och upptaderar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0