Rejält varm och solig torsdag

Idag vaknade man först vid 07 och hörde av mig till chefen på jobbet att jag inte kommer till jobbet pga att jag gjort illa foten och måste hoppa på kryckor i ca 1 vecka och sen somnade jag om till 10..
Hoppade upp till övervåningen och styvpappa var vaken, han hade sovit bra fast handen hade ömmat lite på morgonen ( han opererade handen igår), vi pratade lite tills han blev upphämtad av sin kompis hasse för han skulle med ut till hasses restaurang..
Jag har ätit havregryns gröt och mammas goda nöt och frukt bröd till frukost och kollade på våra bästa år samtidigt, sen blev det spela lite på facebook och nu kollar jag på sjunde himlen och väntar på mamma och lillebror som ska komma hem, brorsan har varit och titthålsopererat knät och dom hittade felet som var att korsbandet var av så han kommer få opereras i maj/juni :(
Det blir äta från mc donalds idag för brorsan min hade önskat det :)
Denna dagen kommer blir rätt så lugn för inte så kul hoppa runt på kryckor, åkte in till södertälje närakut igår pga att foten gjorde riktigt ont och skönt nog fick man komma in direkt pga att det inte var ngt folk på närakuten, läkaren kollade på foten och har inflammation i foten så blir hoppa på kryckor först i 3-4 dagar utan att stödja på foten så den får vila och sen blir det stödja på foten succesivt..

 


Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Ha en bra dag :)

2010-04-15 @ 13:28:44
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0