Solig torsdag

Idag blev man väckt av lillebrorsan vid 8.55 för skulle titta till Shakira när han gick till tandläkaren..
Klev upp och gjorde havregrynsgröt till frukost och satte mig och kolla på nyhetsmorgon, Shakira stod i fåtöljen och kollade ut som vanligt :P
Nu tittar man på efter 10 och om nga timmar så ska man röra sig till jobbet och jobba kväll, får se hur det går idag och vad för kul man får göra :P
Ska även prata med chefen om jag får börja 1 tim tidigare och sluta 1 tim tidigare för det känns ju inte så kul åka hem vid 23 tiden och vara hemma vid 00.15 så förhoppningsvis får jag börja 14 och sluta 22 för det känns bättre sluta den tiden :)
Igår gick halva jobb passet undan medans resterande gick lite segt för då var det inte mkt att göra..
Efter jobbet så blir det hem till tungelsta och krama om mig sovande älskling :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0