Tisdag

Idag vaknade man brevid sin käraste vid 6 tiden och vi båda var morgon trötta och kände egentligen inte för och gå upp men det blev så ändå :p
Gjorde havregryns gröt till frukost och kollade sedan nyheterna med älskling och sedan rörde vi oss till tåget som var lite sen, idag var det skönt nog inget snöande ute så nu får nog våren fortsätta sin blomstrande tills sommaren kommer.
Babe hoppade av i västerhaninge medans jag fortsatte med tåget till älvsjö, fyllde på buss kortet och tog sedan tåget mot södertälje..
Bussen stod redan inne när tåget var framme så det var bara kliva på :)
Väl hemma så låg lillebror och sov vilket han fortfarande gör och mamma och styvpappa är och jobbar..
Har ätit kycklling med hasselbaks potatis som familjen här hemma åt igår som dom var så snälla och sparade lite till mig =)
Nu tittar man på våra bästa år som var länge sedan man såg, har ju inte tid se det när jag jobbat dags passen, från imorgon till lördag så jobbar jag mellan 14-23, så ska bli kul se hur det är jobba när restaurangen är öppen :)


Åh vad man längtar till sommaren så man kan sitta här igen =)


Kommentarer
Postat av: emma

jättefin blogg!

kolla gärna in min & kommentera :))

hur mår du?

2010-04-06 @ 14:41:01
URL: http://emmalundkvistt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0