You make me happy

Idag blev det upp vid 07 för skulle hinna äta frukost och göra mig iordning inför jobbet, var lagom seg under resan till jobbet men sen vaknade man till..
Jobb dagen gick riktigt bra och det var väldigt trevlig personal som jobbade på dagens pass, var lagom mör i kroppen efter jobbet och värk i blygdbenet har man haft under dagen till och från..
Blev hem och plockade lite saker ifrån sängen och sen blev det vårrulle till middag, fick sånt sug på det från att jag åt det igår :P
Ikväll blir det bara ta det lugnt och ta ett varmt avslappnande bad så kroppen mår lite bättre och sen blir det nog kolla tv/film innan man ska sova för och orka upp för en ny arbetsdag..

Bloggen har kommit i skymundan till och från nu och det är bla för att man har inte haft ork till och blogga när foglossningen varit som det varit i början innan man fick bäckenbälte som underlättar mycket så man har inte lika ont i svanken som förut och sover mycket bättre om nätterna och har inte svårt somna längre och sen har hormonerna lekt mycket så när man varit med älskling så har man bara velat vart med honom för det mesta och vi bara myst med magen och unnat varandra tid och nu håller man även på packar för fullt för om 10 dagar så blir man sambos med älskling =)


Kommentarer
Postat av: Minna

a. Sparkar den mycket nu då?

De är väldigt jobbigt men får mycket hjälp och stöd av olika ställen för att de ska bli så bra som möjligt.

2010-08-28 @ 11:56:30
URL: http://minnauussilta.weblogg.se
Postat av: Minna

2010-08-28 @ 19:27:13
Postat av: Minna

okej, De låter trevligt. Den sparkar alltid på kvällarna när jag ska sova har sett när magen rör sig för att den sparkar.

Ja, hade jag inte fått stöd och hjälp hade jag fått gott runt med massa onödiga tankar som jag inte behöver.

2010-08-28 @ 19:28:29
URL: http://minnauussilta.weblogg.se
Postat av: Linda

Svar på mitt inlägg.



Jag hade inte gått upp någonting, gick ned 4 kg de första månaderna men ställde mig på vågen idag och den visade 1 kg plus så det känns ju bra :)

2010-09-01 @ 12:44:27
URL: http://limaeli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0