Seg dag

Dagen har gått segt och man har varit smått rastlös och inte vetat vad man ska göra, man är ju förhindrad göra vissa saker pga Shakira som ska ha sällskap om dagarna, hon är verkligen sällskaps sjuk av sig..
Var förbi stan iallafall och handlade alla hjärtans dag presenter till tre personer så nu är det färdighandlat till alla :)
Snart börjar one tree hill som man ska kolla och sen blir det dags fixa middagen, lär få sällskap av Shakira :)
Sen blir det äta lite och sedan vet jag inte vad som händer, blir nog bara ta det lugnt..
Imorgon ska man vara hemma med Shakira också medans mamma jobbar hel dag, styvpappa jobbar och brorsan är på praktik..
Förhoppningsvis är hon lika underbart snäll som hon varit idag, hon har sina dagar då hon är på riktigt bushumör, då ska hon hålla på nafsa på en och bita på saker hela tiden..

Är så glad mamma för att du är den du är och du är verkligen den underbaraste som finns, du finns där för en oavsett vad..
Älskar dig mamma och tack för att du finns där för en <3
Tack mamma för att du är snäll och köper lunch till mig när jag är hemma med busfröt :)

Kommentarer
Postat av: mamma

DEt är jag som ska tacka att jag har dig som dotter o att du är så hjälpsam.Love you

2010-02-10 @ 23:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0