Tisdag

Alarmet ringde vid 06 men ställde om den till 6.30 för ville ligga kvar under det varma täcket, och sen vid 6.30 så klev jag upp och då skulle älskling börja röra sig till tåget..
Jag plockade ihop all smutstvätt och gick ner till tvättstugan och började tvätta, har 2 högar kvar att tvätta, ska dammsuga och flytta lite saker i köket så man får bättre ordning på saker och ting som man slipper flytta när man ska använda dom :)
Sen runt 13 tiden så ska jag möta upp Wictoria och Kevin i handen så ska vi fika och så, det var ett tag sedan vi sågs, kevin har växt massa och Wictoria har mindre än 5 veckor kvar tills deras dotter kommer så ska verkligen bli kul träffa dom :)



Förhoppningsvis är den inga problem med bussarna idag för det var strul med tåget imorse så älskling fick ta bussen ända till handen idag igen, hoppas det inte är fortsatt strul när han ska hem för han kom hem 35 min senare än vanligt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0