1 år förlovade idag =)

Upp vid halv 8 blev det idag för och äta havregrynsgröt till frukost och sen blev det klä på sig och åka iväg till johanneshov för skulle på jobbintervju kl 10 där på en restaurang som heter Lill-Christins skafferi restaurang =)
Var där vid 9.35 för åkte lagom tidigt ifall det skulle vara svårt hitta men tur nog var det lätt hitta och fick komma in direkt :)
Dom som äger det har ägt det sen april förra året och restaurangen var väldigt fint..
Dom har 4 olika dagens rätter och veckans sallad och så...
Själva intervjun gick jätte bra och det slutade med att jag blev inbokad att provjobba på torsdag för att visa vad jag kan och så..
Sen blev det ringa babe och berätta hur det gick och han vart glad, han stod ute och skottade snö så det värmde nog honom lite när jag ringde =)
Tog tvärbanan till årstaberg och sen pendeln hem där överlyckliga Shakira kom och hälsade en välkommen igen som hon gör jämt när någon kommer hem..
Just nu står hon i fåtöljen och spanar ut genom fönstret, verkar så nyfiken vad som händer ute och jag sitter i vardagsrummet.
Mamma åkte tidigare idag för hon skulle på möte och sen jobba kväll så just nu är det bara jag och Shakira hemma tills brorsan slutar och styvpappa också, märks vem som dyker upp först..
Är sugen på åka till Tungelsta ikväll och umgås med min käraste för det är våran 1 års förlovningsdag idag, måste dock åka tillbaka till södertälje imorgon för ska på röntgen 13.10 och sen ska jag även vara hemma med Shakira..
Nu ska man ut och gå på promenad med Shakira för hon verkar vara nödig...

Kommentarer
Postat av: W - ung tvåbarnsmamma

Tack vännen! marknadsföring. :) kramis.

2010-01-12 @ 13:46:43
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3 grattis på eran 1 års förlovningsdag.Massa kramar

2010-01-12 @ 20:33:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0