11 jan

Vill börja med gratta min mamma som kommit in i blogg världen och skaffat blogg =)
Ska bli kul få läsa :P

Idag vaknade man vid 09 och det var så tyst hemma, mamma och Shakira låg och sov och styvpappa Affe är och jobbar och lillebror har börjat skolan idag...
Det blev laga havregrynsgröt till frukost och sen åka till södertälje sjukhus och ta blodprover, skit vad mycket folk det var och trodde det skulle ta länge innan det var ens tur men skönt nog gick det fort :)
Sen blev det ner på stan och lämna in pappret till arbetsförmedlingen som jag ska hämta ut imorgon sen, var även och köpte ramar och bytte morgonrocken på kappahl till en annan..
Det blev bussen hem och då när man kom hem så var det någon som var lika överlycklig se en =)
Nu blir det bara ta det lugnt och kanske ta en dusch om jag inte gör det senare...
Om ca 2 tim så ska jag till läkaren och se om provsvaren var bra och prata lite allmänt.
Efter det så blir det hemåt igen och vara med Shakira tills brorsan och styvpappa kommer hem så hon får fler att umgås och busa med =)
Ska få ordning på alla saker efter att jag möblerade om för några dagar sedan och sen vad resterande delen av kvällen erbjuder märks senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0