Fredag

Idag gick man upp vid 9 tiden och det blev fiberrik havregryns gröt till frukost och det var godare än vanlig havregrynsgröt :)
Just nu håller vi på kolla på vänner avsnitt som babe har kollat på sen han vaknade imorse :P
undra hur tidigt han gick upp egentligen, om han nu ens sovit inatt :P
Idag ska jag på jobbintervju på NK restauranger för har sökt jobb på deras lunchservering där så förhoppningsvis så har man en heltids jobb efter det än bara extra jobbet på Kista mässan som jag har..
Sen efter det så ska jag handla till middagen idag som blir wok och handla inför morgondagens födelsedagsmiddag till min far som blir köttfärslimpa med potatis och sås..
Hoppas bara min käraste orkar möta mig i västerhaninge sen så man får sällskap handla och så..
Vad som händer ikväll blir nog bara ta det lugnt och kolla resterande vänner avsnitt om älskling nu inte planerar ngt annat under dagen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0