Helg igen

Man skulle ha gått upp vid 08 idag men det var så varmt och skönt ligga kvar under täcket så låg till 9 då jag bestämde mig för och gå upp för började bli riktigt hungrig..
Upp till övervåningen och göra havregryns gröt med lite äppel mos på toppen :)
Nu kollar man på nyheterna och om ca 2 tim så ska jag slita mig ut i kylan och ta bussen till arbetsförmedlingen och skriva på papprena om praktiken och ev prata lite..
Sen blir det hem en stund och umgås med mamma och Shakira. det lär bli mycket busande med Shakira för hon kommer garanterat vara på bus humör när hon tycker vi andra är tråkiga :p 
Sen senare på dagen så ska jag ännu en gång röra mig ut i kylan för och röra mig till tungelsta för och vara med min käraste =)
Förhoppningsvis ringer dom i eftermiddag från där jag provjobbade så jag får veta om jag ska börja där eller inte, får hålla tummarna för det bästa :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0