Lugn eftermiddag

Nu är man hemma igen efter läkar besöket och det gick snabbt, bara ngn minut var jag inne hos henne..
Vi pratade lite snabbt och så skulle hon ringa när hon fått provsvaren från proverna jag tog tidigare idag och säga om det skulle vara normalt eller om något som avviker och så.
Hon sa även att om problemet blir värre så skulle jag höra av mig så skulle man kanske behöva hjälp med problemet på annat sätt men hoppas problemet försvinner så man kan gå vidare i livet som planerat =)

Just nu sitter jag och kollar på one tree hill och Shakira ligger i fåtöljen och vilar, brorsan var hemma för ett tag sedan och han åkte till enhörna till en polare, sa att det var lugnt att han gjorde det när han frågade...
Vill att Shakira ska få vänja sig vara ensam med mig också och lyssna på mig och inte bara på styvpappa Affe och mamma som hon brukar helst bara vilja lyssna på :P
Om en liten stund så ska jag börja med maten, till mig och styvpappa Affe blir det en köttgryts sås med antingen pasta eller ris och till min kära lillebror som inte äter grönsaker blir det mammas hemmagjorda köttbullar :)
Han har varit sådan sen han typ föddes, vet inte om mamma och styvpappa lyckades mata han med grönsaker när han var mindre, hihi.
Riktigt mörkt och kallt är det ute också så blir som sagt bara ta det lugnt ikväll och tända ljus så man får en mysig värmande stämning, önskar dock bara älskling kunnat varit med om det också, även mamma som jobbar denna mörka kalla kväll... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0