Måndag igen

Idag blev man väckt av mamma som sa att klockan var tio i tio, hade tydligen somnat om efter ha stängt av alarmet :P
Gick upp och klädde på mig och gjorde frukost för skulle med mamma till mormor och morfar och kolla till katterna för mormor och morfar åkte på kryssning igår tills idag för dom firar sin 45 års bröllopsdag :) Onneksin olkon :)
Mamma gick till hundgården med Shakira så hon fick springa av sig medans jag var och matade katterna och tog deras kattlådor..
Sen tog vi en promenad till affärn i hovsjö och jag handlade mjölk och clementiner och sen åkte vi hemåt...
Väl hemma gjorde jag och mamma varsin vanilj latte och nu äter man sin tacosallad till lunch :)
Om en stund ska man kolla till Shakira när mamma åker och jobbar kväll idag..

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack kära dotter att du hjälper oss med busen.Vad skulle vi göra utan dig,sitta o riva av håret säkert.

Är så himla glad att just du blev min dotter.

Kramar i mängd.

2010-01-19 @ 00:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0