Min helg

I fredags blev det att babe köpte öl och marinella till sig och 2 cider till mig som vi drack under kvällen..
Vi fick besök av Coffe och Adde som var här under hela kvällen, blev mycket snackande :)
Det tråkiga som hände i fredags var att vi längre inte är ägare till Samboka för att en kompis flickvän hämtade Samboka för att babe sen länge tillbaka tänkt ge bort Samboka :/
Bla för att vi inte orkar med all hans hårande och vi kände att vi inte kan ge tillräckligt med tid till honom och att det inte kommer fungera när vi får barn..
Han blev hämtad efter 21 tiden och det blev det ett tårfyllt farväl och mycket tårar kom efter att Samboka åkt, så det blev tröstande och babe var väldigt ledsen hela natten :( :(

VI KOMMER SAKNA DIG SAMBOKA

     

Lördagen spenderade vi hela dagen i sängen med mys, film och gott..

Idag gick man upp vid 08 tiden och babe var redan vaken och kollade på vänner avsnitt..
Det blev fixa frukost och sen mysa med babe och vi låg och kollade vidare tillsammans på vänner och sen blev det ta ett bad och nu sitter man här..
Om en timme ska jag åka på jobbintervju som personlig assistent, om jag får jobbet så ska jag gå intro från mån-ons..
Sen blir det hem till södertälje och umgås med familjen där och även Shakira :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0