Mousserad jordgubbsvin

Ikväll blev det ingen tittande på vänner avsnitt, det blir dricka lite med babe, Mange och hans tjej Eva som kommer om ett tag..
Jag var inte så sugen på dricka alkohol och visste inte heller vad jag ville ha så blev alkholfri mousserad jordgubbsvin denna kväll för mig, var länge sedan man drack det :)
Arbetsintervjun gick väldigt snabbt, han ville bara se vem man var och så skulle dom höra av sig om det blir eventuellt jobba för det var 540 st som sökt och jag var bland dom 10 som dom valt ut..
Köpte 1 par dunder snygga stövlar på din sko på rean och fastnade direkt för dom när jag såg dom :P
Sen köpte jag 2 skit snygga necessärer, 1 till mig och en till mamma som hon kommer få sen när kag åker till södertälje :)


Kommentarer
Postat av: Helene

ser gott ut! :D

2010-01-08 @ 21:22:36
URL: http://hholmstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0