Myskväll <3

Ikväll blir det myskväll med min käraste :D
Kolla massa filmer, äta god mat och sedan sourcream cheese doodles till babe och mig, dock lär det bli mest godis för min del för tycker det är godare än chips och sånt, men ibland kan det vara gott med sånt istället för godis...
Babe lär dricka cola idag medans jag dricker nya loka skogsbär som jag köpte förut när jag handlade :)
Just nu står makaroni pudding i ugnen och är klart om typ 10 min, men innan det så ska jag ner till tvättstugan och lägga det sista i torktumlarn, gjorde annorlunda variant av makaroni pudding än vad jag brukar göra, kryddade köttfärsen med taco kryddmix och hade i lite grönsaker också så det blir förhoppningsvis bra :)
Babe ville att jag skulle krydda köttfärsen mycket idag och taco kryddmix blev passande då :)
Babe sitter och spelar ps3 i väntan på maten, han fick sluta redan halv 3 idag istället för halv 4 men det gjorde mig inget, skönt få hem han lite tidigare :)
Men nu ska jag ner till tvättstugan och sedan kolla till maten för börjar bli lite hungrig nu när det luktar så gott =)

Ha en bra fredagskväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0