Onsdag

Idag ringde alarmet 6 men satte om den till 8 för var så seg när jag vaknade, låg och försökte somna om, dock gick det inte så bra för min kära pojkvän var uppe och väsnades som vanligt, ut och in i sovrummet, lampan tänds och släcks :P
Han frågade även om man kunde betala lite mer än vad det står på avbetalningsplanen och sa att man kan betala mer om man vill så kan det gå snabbare betala av (han har köpt sin ps3 på avbetalning)..
Tillslut vid 6.20 så gick jag upp för märkte att man piggnat till men det gjorde inget för skönt gå upp tidigt så man får mycket gjort, märkte också att lingon veckan var tillbaka så det var ju tur att älskling väsnades extra mycket så man kom upp tidigt :)
Blev att man tog förmiddags passet på tvättstugan, dock blev det av eget initiativ och inte älsklingens för han fick mycket kalsonger i julklapp :P så nu tvättar man för fullt, ska även börja städa snart och ska sy älsklingens t-shirt för det är hål i nacken på den..
För se hur mycket man orkar och hinner göra för är fortfarande öm och smått svullen i smalbenet efter i måndags, har mens värk och börjar nog bli riktigt förkyld för näsan rinner, är varm och har huvudvärk och känner mig slut i kroppen, så man är inte på topp idag..
Sen vid 14 så ska jag på besök på praktik plats på en restaurang som jag fått genom arbetsförmedlingen, dock inte världens roligaste praktisera i 3 månader ifall det inte leder till något..
Dock hoppas jag på att jag får jobbet på restaurang Lill-Christin skafferi för vill verkligen ha ett fast heltid/deltids jobb än bara extra jobbet jag har, märks i slutet av veckan om det blir så eller inte..
Sen blir det hemåt igen och tar det lugnt och vila benet, fast det lär säkert bli att jag gör något annat hemma :P
Sen blir det fixa middag tills älskling slutat jobbet, får se om det blir senare än tänkt ifall dom jobbar över 1 tim som dom gjorde igår..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0