Snöig torsdag

Idag blev man väckt av att babe sa hej då och gav en hej då puss och så somnade jag om och gick upp vid 8.30 och blev laga frukost och ringde min käraste och undra vart morgon smset tagit vägen och kollade så att det inte hade hänt något..
Tur nog hade det inte hänt något, han hade varit inne i telefonen så han inte hunnit :P
Sen tvättade jag älsklings jobb kläder innan jag drog mig ut i snö ovädret och gick till 10.36 bussen för och åka hem till södertälje och vara med Shakira medans mamma var hos tandläkarn, dyrt blev det för henne :/
Shakira låg och snarkade under tiden jag var hemma med henne så passade på och chansa ta ett varmt uppiggande bad ett tag och se om man kunde ligga och slappna av utan att hon röjde, vilket jag fick göra för hon sov även fast man inte var med henne i samma rum..
Får se om babe ringer snart eller om dom har fullt upp med att jobba och få upp ställningen och skyddet..
Nu sitter man i vardagsrummet och väntar på att one tree hill ska börja om en halvtimme..
Sen blir det äta mammas hemma gjorda makaroni pudding som garanterat kommer smaka gudomligt :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va skönt att hon va lugn när jag va borta.Tack så hemskt mycket att du ställde upp igen.Du är världens bästa dottern.Hoppas puddingen kommer smaka.Kram

2010-01-28 @ 16:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0