Sorgen

Fasten jag inte fick träffa min svärfar eller var med när han dog och fått känna smärtan efter det så har jag känt sorgen inom mig att han är tråkigt nog död idag och inte fått uppleva allt det bra, roliga, fantastiska saker som hans söner Robert och Jonny gjort, varit med om..
Han fick inte vara med när Robert tog studenten, inte fått uppleva känslan bli farfar när Jonny fick lilla Kian, gått miste om deras fortsatta uppväxt och uteckling i livet..
Hans död har satt spår i hans familjs hjärtan men dom kommer alltid minnas han som den underbara pappan/bror/sonen han var, allt dom upplevde tillsammans, alla fina minnen dom har..
Han lever vidare som en vakande ängel som håller vakande öga så att hans familj ska klara sig mot allt, han hjälper dom fortsätta livet på bästa sätt, låter dom skaffa en lycklig framtid med skaffa flickvän, förlova sig, gifta sig och skaffa barn..
Han hjälper dom på vägen med att finnas i doms hjärtan, får dom klara motstånd i livet som kan vara svåra..
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Gud så vackert skrivet av dig.Vilken känsla du har att uttrycka dig i olika saker.

Blev nästan tårögd när jag läste.



Kramar i mängd

2010-01-14 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0