Tacos time

Igår var min pappa med sin familj på besök här för pappa fick exklusive födelsedagsmiddag av mig i julklapp =)
Det bjöds på köttfärslimpa med potatis, gräddsås och lingonsylt till middag och bakelser, muffin och kakor jag gjort till efterrätt...
Maten och efterrätten blev omtyckt som tur var och prat om allt möjligt blev det..
Blev även ev bokad veckan före påsklovet och passa pappas och doms hus och katter när dom är 1 vecka uppe i fjällen =)
Fast det beror på om min syster kommer ha nationella prov den veckan eller inte...

Idag vaknade man vid 10 och fortsatte kolla fortsättningen av 40 year old virgin med älskling eftersom han somnade igår efter halva filmen :P
Just nu sitter babe ute i vardagsrummet och spelar ps3 och jag sitter i sovrummet och skriver detta inlägg..
Ska strax röra mig till affären och handla till tacos som både jag och babe blev sugna på äta till lunch/middag :P
Sen senare blir det hem till södertälje och umgås med familjen och bjuda dom på bakelserna som jag gjorde igår :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0