Tisdag morgon

Idag ringde alarmet 8.30 och det var bara gå upp för var toa nödig...
Sen blev det upp och fixa havregrynsgröt till frukost och sen blev det sätta igång datorn och läsa bloggar, kolla min mail och kolla på facebook..
Idag blir det bara ta det lugnt för är fortfarande öm i smalbenet efter igår då jag ramlade i trappen när jag försökte få tag på Shakira när hon busade, slog i sidan av trappsteget när jag sprang upp för trappen efter Shakira..
 Ska låta mamma kolla att benet ser bra ut..
Ska vara med Shakira sen när mamma åker iväg på möte och ska kolla till henne tills någon kommer hem från skolan/jobbet/mötet och då bär det av till Tungelsta för och umgås med min käraste :)

Igår väntade jag som sagt på svaret från provjobbet och hon smsade och sa att tjejen som skulle provjobbat var sjuk och skulle få provjobba senare i veckan så hon kunde inte ge svar förns i slutet av veckan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0