Onsdag

Idag blev det tidig uppgång, redan vid 6 var jag och babe uppe, gjorde iordning fiberrik havregryngröt till frukost och sen blev det gosa och prata lite innan vi gick mot tåget..
Sen blev det till södertälje för min del för ska på röntgen idag, tåget var försenat så kom till södertälje 11 min senare än tänkt så det blev bara stå och vänta på bussen i 25 min och man var lagom isig om fötterna så det blev ett varmt värmande bad när jag kom hem..
Sen la jag mig i sängen och läste bloggar och så tills mamma vaknade...
Brorsan som är ledig idag från skolan ligger fortfarande och sover, typiskt tonåringar :P
Om 1½ tim så har jag tid på röntgen och sen blir det snabbt förbi arbetsförmedlingen och hämta lappen så jag kan skicka in den till försäkringskassan och handla lite till kvällen ska jag göra också..
Sen blir det hem till busfröt och vara med henne tills styvpappa kommer hem för brorsan har byggråd i skolan mellan 15-17..
Blir ev laga någon mat också så det finns hemma till styvpappa och jocke och sen blir det hemåt till käraste och vara med han, så att han bla vet att man finns där om han vill prata/sörja..

Imorgon ska jag provjobba på restaurang Lill-Christins skafferi och det går förhoppningsvis bra så jag får jobbet för vill ha ett fast heltids eller deltids jobb :) är ju dock bara extra anställd på Kista mässan och vill få en bättre inkomst..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0