Vilket väder alltså

Jag som trodde snöandet och kylan var över och att min käraste skoja när han sa att det skulle storma idag men han hade rätt, märkte det när jag kollade ut innan jag skulle gå mot tåget..
Så det blev bara klä på sig med babes varma strumpor, stor halsduk, fleece tröja, mössa och handskar och sedan gå mot tåget, det gick knappt gå fram för att det blåste så mycket och att det snöade massa så det gick knappt se vart man gick..
Dock ska man ut om en ½ timme igen och möta upp älskling så vi kan handla till middagen om jag inte lyckas övertala älskling handla till skink pajen påvägen hem :p men är nog snäll och släppar mig ut i snöstormen och möter honom..
Sen blir det hem och värma upp sig igen och fixa pajen :) 

Praktikplats mötet gick bra så nu ska arbetsförmedlingen fixa papprena och snart kommer man praktisera som kock på restaurang Pelikanen, om det nu inte blir att jag får jobbet på restaurang Lill-Christins skafferi för då tar jag självklart jobbet :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0