1½ år tillsammans med älskling idag

Idag vaknade man vid 8 av att babe satt och kollade på tv och snacka i tele så blev upp och göra frukost till sig för var rätt så hungrig när jag vaknade, blev kolla på lois and clark med älskling och lite annat kollade jag medans babe låg i badet..
Sen gjorde vi oss iordning och rörde oss in till handen och åt lunch på ett ny öppnad restaurang, det var helt okej..
Sen kollade vi runt lite i handen och det slutade med att jag köpte en klänning på hm och sen åkte vi hem och la mig och vilade för kände mig rätt seg..
Efter det satte jag mig på balkongen med älskling och njöt av solen som tittade fram till och från och nu är han ute med en kompis i parken och dricker medans man sjäkv är hemma..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0