Solig torsdag

Idag vaknade man efter 9 efter en skön sömn, blev upp och göra frukost..
Hade en molande värk när jag vaknade men som gick över för ett tag sedan :)
Idag blir det städa här hemma och sen sitta ute på balkongen och njuta av solen så länge den varar idag =)

Igår var man hemma i södertälje och skulle ha gått till tandläkarn men dom ringde och sa att tandläkarn var hemma och vårda barn så fick ny tid i september, var nere på stan och handlade hårfärg och leggins och sen mötte jag upp bror och Shakira och efter en stund så kom mamma så tog vi Shakira för bror skulle borra och sånt hemma..
Blev hem och färga håret och leka med Shakira fast hon var mer inne på putta ner kuddar och vrida på stolsdynor det mesta av tiden..
Sen blev det att jag rörde mig hemåt och gjorde potatis och köttbullar med gräddsås och lingonsylt som älskling önskat till middag och riktigt länge sedan var det man åt det :)
Sen la vi oss och kollade tv och vi kollade sista greys anatomy och skit vad bra den var, lite sorglig men väldigt spännande samtidigt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0